Dit zijn de kampioenen van ASOS’ nieuwe lingeriecampagne, waar de diversiteit vanaf spat

A. de Jong 16 apr 2018 Froot

Eerder las je in dit artikel op Froot hoe social media het curvy model Vivian Eyo-Ephraim bejubelde vanwege haar lingeriecampagne van ASOS. En terecht! Nu is het weer raak. Ditmaal gaat het om de huidkleurige lingerie van ASOS, die niet alleen beige is. De diversiteit spat van ASOS’ nieuwe lingeriecampagne af. Laat dit een voorbeeld zijn voor de rest.

ASOS is de voorloper van een nieuwe trend: alledaagse mensen gebruiken in een lingeriecampagne. Daar is het toch ook voor gemaakt? Het tijdperk van het surrealistische schoonheidsideaal is voorbij toch? Juist!

https://www.instagram.com/p/BhcWV3FAsZl

That brand spankin' new underwear feeling ✨

A post shared by ASOS (@asos) on

https://www.instagram.com/p/BhhGgUPjgBA

https://twitter.com/ASOS/status/983630896350859264

Geheel terecht maakte Twitter weer een diepe buiging voor ASOS

https://twitter.com/katelouiseblog/status/983653871385014272

https://twitter.com/_aishettina_/status/983775033880432640

https://twitter.com/woolypear/status/983722311869259776

Reageer op artikel:
Dit zijn de kampioenen van ASOS’ nieuwe lingeriecampagne, waar de diversiteit vanaf spat
Sluiten