Wat als alle bekende figuren uit logo’s van grote merken nou eens vrouwelijk zouden zijn?

Sissy Westerhuis 12 mrt 2018 Froot

We kennen allemaal de bekende figuren uit logo’s van Schwarzkopf, Pringles, en Monopoly. Stuk voor stuk zijn het – gek genoeg – mannelijke figuren. Creative Equals – een Brits bureau dat zich inzet voor gelijke behandeling in de mediawereld – vond dat ook maar mal en daarom besloten ze hun naam waar te maken: gelijkheid in creatieve vorm.

Creative Equals maakte platen waarin de mannelijke figuren in logo’s werden omgetoverd tot een vrouwelijke variant. Stukken beter 😉

Dit zijn de vrouwelijke varianten geworden van de bekende logo’s:

Miss Pringles

Miss Pringles als vrouwelijke variant
Creative Equals

Miss Monopoly

Miss Monopoly als vrouwelijke variant
Creative Equals

Miss Schwarzkopf

Miss Schwarzkopf als vrouwelijke variant
Creative Equals

Miss Dreamworks

Miss Dreamworks als vrouwelijke variant
Creative Equals

Miss Bic

Miss Bic als vrouwelijke variant
Creative Equals

Miss Bafta

Miss Bafta als vrouwelijke variant
Creative Equals

Miss Oscar

Miss Oscar als vrouwelijke variant
Creative Equals

Creative EqualsBoredPanda

Reageer op artikel:
Wat als alle bekende figuren uit logo’s van grote merken nou eens vrouwelijk zouden zijn?
Sluiten