Deze (erotisch getinte) advertenties zijn té fout en toch hoeven ze niet gecensureerd te worden

Deze (erotisch getinte) advertenties zijn té fout en toch hoeven ze niet gecensureerd te worden

Heel vaak worden advertenties afgekeurd door de Reclame Code Commissie, omdat ze om bepaalde redenen niet door de beugel kunnen. Maar Humo, een satirisch Belgisch magazine, heeft een nieuwe campagne om boeken te promoten, waar advertenties zo worden gepaard dat ze lichtelijk erotisch zijn, wat past bij de campagne, maar wel op zo’n manier dat ze niet gecensureerd hoeven te worden.

Wij vinden ze hilarisch fout, wat vind jij er van?

Froot erotische boekencampagne Froot erotische boekencampagne Froot erotische boekencampagne

Buiten de hokjes denken

Froot erotische boekencampagne Froot erotische boekencampagne Froot erotische boekencampagne Froot erotische boekencampagne Froot erotische boekencampagne

Bedrijven moeten creatief zijn om eruit te springen, meestal door middel van de meest creatieve advertenties.