Dit broodje werd teruggebracht omdat het niet precies in gelijke helften was gesneden

Sissy Westerhuis 19 jan 2018 Froot

De één is allergisch voor verschillende etenswaren, de ander is (kennelijk) allergisch voor de manier waarop het eten wordt geserveerd. De dame in dit opmerkelijke verhaal behoort overduidelijk tot de laatste categorie: zij bracht haar broodje terug omdat het niet precies in gelijke helften was gesneden.

Teruggebracht

Peter Norris, grote baas van café Corowa RSL zei in gesprek met ABC News dat er een sandwich terug is gebracht door een dame van rond de 80 omdat de linkerhelft van haar broodje iets groter was dan de rechterhelft.

Opgemeten

Norris haalde er een lineaal en een markeerstift bij om eens te bekijken hoe groot die verschillen dan precies waren. Wij moesten er wel om lachen, maar uiteindelijk had de klant gelijk.

Corowa RSL deelde een foto van het broodje op Facebook. Daarop is duidelijk te zien dat er een verschil is tussen beide helften van zo’n vijf millimeter.

Dit is het broodje dat werd teruggebracht:

broodje, sandwich, helften, helft, eten
Corowa RSL Club

Overigens wilde de klant niet per se haar geld terug, maar een nieuw broodje werd absoluut wel gewaardeerd. Eet smakelijk!

Mashable

Reageer op artikel:
Dit broodje werd teruggebracht omdat het niet precies in gelijke helften was gesneden
Sluiten