Twitter bejubelt model in nieuwe bikini campagne Asos

We leven, godzijdank, in een tijd dat plussize modellen gewoon modellen heten en dat gender, ethnische achtergrond en perfectie er steeds minder toe doen. Natuurlijk is er wereldwijd nog een lange weg te gaan, maar we zitten op het goede spoor. Geheel terecht dus dat de nieuwe campagne van Asos massaal wordt bejubeld op Twitter. Je weet wel, dat sociale medium met dat vogeltje.
Vivian Eyo-Ephraim voor Asos
Eerder kreeg Asos al eens lof nadat ze onbewerkte foto’s hadden gebruikt in hun campagne. Zonder Photoshop dus. Nu is Vivian Eyo-Ephraim de gevierde vrouw. En terecht! Het Engelse model rockt in de campagne onder meer in een knalgele bikini. Twitter applaudisseert niet alleen, maar is ook dankbaar. “Het is de eerste keer dat ik naar een bikinimodel kijk en denk: misschien kan ik er ook wel eens aan”, zegt een fan op Twitter. Hieronder meer reacties.
De reacties op Twitter
I think this is the first time I have ever looked at a bikini model and thought "maybe I could wear one too"
— Amy King (@Amy_CKing1) March 28, 2018
No Title
No Description
Yes @ASOS another good step in a positive direction ☺️
— Sarah Elliott (@filmbysarah) March 29, 2018
Instantly ordered this bikini Woiii sahhhh yes that’s who I want to see modelling swimwear befor I buy !!!!
— SONNY ♡ (@iamsonnyturner) March 29, 2018
Ive never , ever seen an ad like this before. I’ve never worn a bikini before because of my body type. This makes me think about trying it. Pretty cool.
— Kennedy (@Sajesthetic) March 30, 2018
https://twitter.com/FFigureFBust/status/979006964838682624
https://www.instagram.com/p/Bg6Ty5ZAXVu/