De logo’s van grote merken, maar dan duurzamer

A. de Jong 17 aug 2018 Design

Je denkt er vast niet zo vaak bij na, maar logo’s van grote merken kunnen ook duurzamer. En dan hebben we het vooral over de inkt die gebruikt wordt. Daar valt heel wat op te besparen. Ecobranding geeft een aantal prachtige voorzetjes voor ‘s werelds grootste merken.

Multinationals als Nike, McDonald’s, Starbucks en Apple gebruiken hun logo’s miljoen keren per jaar. Op briefpapier, in productboekjes, op bekers, flesjes en zo kunnen we nog veel te lang door gaan. Wat we dus niet doen.

ecobranding, logo

Goedkoper, milieuvriendelijker en toch een stijlvol logo

Ecobranding heeft logo’s van merken die iedereen kent opnieuw ontworpen. Daarbij heeft het ontwerpersbureau vermeld wat er aan inkt bespaard kan worden. De nieuwe merklogo’s zijn milieuvriendelijker, goedkoper en ook nog eens stijlvoller. Wij zeggen: direct toepassen.

Reageer op artikel:
De logo’s van grote merken, maar dan duurzamer
Sluiten