16 design fails die hilarisch (of dramatisch) uitpakken

In een ontwerp of design leggen mensen emotie, passie en creativiteit. Des te treuriger is het als de plank volledig wordt misgeslagen. Of dat er iets over het hoofd wordt gezien dat je achteraf pas ziet vanuit een andere hoek. 16 ontwerpfoutjes dan wel design fails die simpelweg hilarisch zijn.
Nope, dit is geen reclame voor viagra

Gefeliciteerd Jana! Goed feestje!

Dit kan iets handiger gebracht worden

Draadloze oordopjes… Nou, dat moeten we dan maar geloven

Volgende keer even op de details letten aub

Ja, sommige raampjes kunnen ook open

Weer een voorbeeld van totale desinteresse

Dit ligt niet alleen aan een dirty mind

We willen alle verbogen boodschappen van deze kleurplaatmaker helemaal niet weten

Slimme marketingtruc bij de lokale bibliotheek

Goed geprobeerd

Hell yeah!

Logisch

Hier vinden we de ‘M’ wat vreemd

Dronken roltrapontwerper
Neem dan op z’n minst een proefabonnement

Design fails van een heel andere orde
Oké, met de bovenstaande design fails kunnen we prima leven. Erger is het als fabrikanten of supermarkten de plank misslaan. Door bijvoorbeeld blikjes cola per stuk te verpakken in plastic. Check deze 13 bizarre productverpakkingen die totaal onnodig de plasticsoep vergroten.
Reageer op artikel:
16 design fails die hilarisch (of dramatisch) uitpakken